پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذایی

اشباعیتبازار(صنبازار(صنعت)پرسشنامهپرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذاییدانلود پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذاییسنجشغذاییموادمیزان

رفتن به سایت اصلی

پرسشنامه سنجش میزان اشباعیت بازار(صنعت) مواد غذایی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 9 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏از مهم‏‌‏ترین مراحل انجام یک تحقیق تهیه ابزار سنجش می‏ ‏باشد‏. ‏شاخص‏ ‏های مورد سنجش در ‏این ‏تحقیق، پیش از آنکه در قالب پرسشنامه به نظرسنجی گذاشته شود، در معرض قضاوت اساتید راهنما و مشاور قرار گرفت و نهایتاً پرسشنامه مورد توافق به عنوان ابزار جمع‏ ‏آوری داده‏ ‏ها استفاده شد‏. این پرسشنامه در مجموع شامل 38 سؤال می‏ ‏باشد که در ابتدا مقدمه‏ ‏ای برای مشخص نمودن موضوع مورد پرسش آورده شد و پس از آن سؤالات تخصصی مطرح گردید. اين بخش که به ‏فرض‏یه‏‌‏های تحقیق اختصاص دارد، شامل 38 ‏سؤال‏ است. در طراحي اين قسمت سعي شده است که سئوالات پرسشنامه ‏تا حد‏ ممکن‏ قابل‌فهم‏ باشند. 18 سؤال در خصوص عناصر مسئولیت اجتماعی است که شامل مسئولیت تجاری (6 سؤال)، مسئولیت اخلاقی (6 سؤال) و مسئولیت در جامعه (6 سؤال) می‏ ‏باشد. همچنین 8 سؤال در خصوص ترفیع که شامل تبلیغات (کیفیت ادراکی، 4 سؤال) و تبلیغات (کمیت ادراکی، 4 سؤال) می‏ ‏باشد. همچنین این پرسشنامه شامل 12 سؤال برای سنجش تصمیم‏ ‏گیری به قصد خرید می‏ ‏باشد که شامل 3 سؤال برای سنجش اعتماد، شامل 3 سؤال برای سنجش رضایت، شامل 3 سؤال برای سنجش وفاداری و در نهایت شامل 3 سؤال برای سنجش قصد خرید است. برای طراحی این سؤالات از طیف پنج گزینه‏ ‏ای لیکرت استفاده گردیده است.‏علت استفاده از مصاحبه نیز در این تحقیق آن است که مصاحبه باعث می شود مصاحبه شونده یا پاسخگو به خوبی نسبت به اهداف و اغراض و مقاصد پرسش ها و نیز تحقق آگاه شود. بنابراین امکان درک، کشف و دریافت پاسخ‏ ‏های مناسب که محقق را برای دستیابی به حقیقت و واقعیت و کشف مجهول کمک نماید، فراهم می شود(حافظ نیا،ص 175 1384). لذا ‏در زمان پاسخگویی به پرسشنامه‏ ‏ها‏ی این تحقیق‏، پژوهشگر از طریق مصاحبه ابهامات پاسخ‏ ‏دهندگان را رفع نمود و از این‏ ‏رو تمامی پرسشنامه‏ ‏ها قابلیت استفاده را داشتند.‏ بررسی روایی و پایایی ابزار سنجش‏یک آزمون خوب باید از تعدادی ویژگی مطلوب مانند عینیت، سهولت اجرا، عملی بودن، سهولت تعبیر و تفسیر، روایی و پایایی برخوردار باشد. مهم‏‌‏ترین موارد ذکرشده در این ویژگی‏ ‏ها، روایی و پایایی است. (مؤمنی، ‏1386‏) که در اینجا به بررسی این دو مورد پرداخته می‏ ‏شود. اگر پرسشنامه دارای این دو معیار باشد این بدان معنی است که میزان یا درصد اشتباه محقق در اندازه‏ ‏گیری ملاک‏ ‏ها و عوامل مورد نظر، اگر صفر نباشد به حداقل ممکن می‏ ‏رسد. به طوری که هر چه میزان اشتباه محقق در مورد ملاک‏ ‏ها و عوامل اندازه‏ ‏گیری کمتر باشد اعتبار و قابلیت آن در اندازه‏ ‏گیری بیشتر می‏ ‏باشد. اعتبار در اندازه‏ ‏گیری را روایی و قابلیت اعتماد را پایایی می‏ ‏گویند. ابزار سنجش باید از روایی و پایایی برخوردار باشد تا محقق بتواند داده‏ ‏های مناسب با تحقیق را گردآوری نماید، ابزار سنجش و آزمون‏ ‏های استاندارد و میزان شده معمولاً از روایی و پایایی مناسبی برخوردارند‏(سرمد و همکاران، ص 169، 1385)‏.‏روایی‏ . Validity‏ پرسشنامه‏مفهوم اعتبار به این سوال پاسخ می دهد که ابزار اندازه گیری تا چه حد خصیصه مورد نظر را می سنجد. اعتبار یک تحقیق، میزان دقت شاخص ها و معیاهایی است که در راه سنجش پدیده موردنظر (اندازه گیری به طور غیرمستقیم) تهیه شده اند. بدون آگاهی از اعتبار ابزار اندازه گیری نمی توان به دقت داده های حاصل از آن اطمینان داشت. روش های متعددی برای تعیین اعتبار ابزار اندازه گیری وجود دارد(سرمد،
 

  • تحقیق در مورد ریاضی راهنمایی

    تحقیق در مورد ریاضی راهنمایی تحقیق, تحقیق در مورد ریاضی راهنمایی, دانلود تحقیق در مورد ریاضی راهنمایی, راهنمایی, ریاضی, ریاضی راهنمایی, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد ریاضی راهنمایی لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • تحقیق در مورد تفكیك قوا 14 ص

    تحقیق در مورد تفكیك قوا 14 ص 14, تحقیق, تحقیق در مورد تفكیك قوا 14 ص, تفكیك, تفكیك قوا 14 ص, دانلود تحقیق در مورد تفكیك قوا 14 ص, ص, قوا, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد تفكیك…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق رقابت و همکاري در روابط بين الملل

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق رقابت و همکاري در روابط بين الملل الملل, بين, تحقیق, دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رقابت و همکاري در روابط بين الملل, در, رقابت, روابط, مبان, مبانی, مبانی نظری وپیشینه تحقیق رقابت و همکاري در روابط…

  • پاورپوینت در مورد اقتصاد كاربردي

    پاورپوینت در مورد اقتصاد كاربردي اقتصاد, اقتصاد كاربردي, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد اقتصاد كاربردي, دانلود پاورپوینت در مورد اقتصاد كاربردي براي مديران, كاربردي, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد اقتصاد كاربردي لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی…

  • تحقیق در مورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري

    تحقیق در مورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري تأثير, تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم قرن اول هجري, تحقیق در مورد تأثير يهوديان در شكل گيري رويدادهاي مهم سياسي نيم…

  • تحقیق در مورد تاثير كامپيوتر و اينترنت بر كودكان و نوجوانان

    تحقیق در مورد تاثير كامپيوتر و اينترنت بر كودكان و نوجوانان اين, اينترنت, بر, تاثير, تاثير كامپيوتر و اينترنت بر كودكان و نوجوانان, تحقیق, تحقیق در مورد تاثير كامپيوتر و اينترنت بر كودكان 11 ص, دانلود تحقیق در مورد تاثير…

  • پاورپوینت در مورد چالشهای ثبت اختراع

    پاورپوینت در مورد چالشهای ثبت اختراع اختراع, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد چالشهای ثبت اختراع, ثبت, چالشهای, چالشهای ثبت اختراع, دانلود پاورپوینت در مورد چالشهای ثبت اختراع, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد چالشهای ثبت اختراع لینک دانلود و…

  • تحقیق در مورد سطح خورشید 13 ص

    تحقیق در مورد سطح خورشید 13 ص 13, تحقیق, تحقیق در مورد سطح خورشید 13 ص, خورشید, دانلود تحقیق در مورد سطح خورشید 13 ص, سطح, سطح خورشید 13 ص, ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد سطح…

  • پاورپوینت در مورد تحلیل محتوای صورت جلسات کارگروه منابع ملی

    پاورپوینت در مورد تحلیل محتوای صورت جلسات کارگروه منابع ملی پاورپوینت, پاورپوینت در مورد تحلیل محتوای صورت جلسات کارگروه منابع ملی, تحلیل, تحلیل محتوای صورت جلسات کارگروه منابع ملی, جلسا, جلسات, دانلود پاورپوینت در مورد تحلیل محتوای صورت جلسات کارگروه…

  • پروژه كارآموزي بيمارستان

    پروژه كارآموزي بيمارستان بيمارستان, پروژه, پروژه كارآموزي بيمارستان, دانلود پروژه كارآموزي بيمارستان, كارآموزي رفتن به سایت اصلی پروژه كارآموزي بيمارستان لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه…